shopping_cart EN

FAQ dla Artystów - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

ARTYŚCI – AUKCJE 

Jak mogę zgłosić pracę na aukcję?

Aby zaproponować swoje prace na aukcje odbywające się w Domu Aukcyjnym Art in House, należy wysłać na adres e-mail  anita_wolszczak@artinhouse.pl  CO NAJMNIEJ 3 prace (wielkość wiadomości e-mail nie może przekroczyć 10 Mb). 

 

ARTYŚCI – GALERIA INTERNETOWA

1. Jak rozpocząć współpracę?

Aby rozpocząć współpracę z galerią internetową Art in House należy zgłosić się (zarejestrować się) na stronie galerii tj. wypełnić formularz rejestracyjny dołączając do niego krótkie portfolio tj. kilka przykładowych prac, dzięki którym będziemy mogli zapoznać się z twórczością artysty oraz biogram. Link do zgłoszenia (rejestracji) w galerii internetowej: https://zglos-prace.artinhouse.pl/rejestracja

Po przesłaniu zgłoszenia należy poczekać do 3 dni na weryfikację i akceptację przez zespół Galerii. W przypadku, akceptacji zgłoszenia - wyślemy - na adres e-mail Artysty (podany przy zgłoszeniu) instrukcję podania dodatkowych danych i akceptacji regulaminu.

W przypadku braku akceptacji prac Artysta otrzymuje stosowną informację drogą mailową.

2. Czy obrazy podane przy rejestracji pojawią się od razu na stronie w ofercie galerii?

NIE. Obrazy z formularza rejestracyjnego służą jedynie do zapoznania pracowników galerii z twórczością Artysty. Strona jest tak skonfigurowana, że jeśli te prace mają pojawić się w galerii on-line do sprzedaży – to już po zakończeniu rejestracji i akceptacji regulaminu przez Artystę - należy dodać je do galerii za pośrednictwem dedykowanego Konta Artysty (patrz punkt 3 poniżej).

3. Jak dodać prace na stronę galerii internetowej Art in House?

Po zaakceptowaniu przez galerię nowego artysty, a także po zaakceptowaniu przez niego regulaminu i podaniu niezbędnych danych w formularzu rejestracyjnym, otrzymuje on dostęp (hasło ustalane jest w procesie rejestracji) do dedykowanego Konta Artysty, które stanowi panel administracyjny pozwalający na zarządzanie swoją wizytówką (biogramem), oferowanymi pracami oraz ich zdjęciami, a także danymi rozliczeniowymi.

Aby przesłać swoje prace do umieszczenia w ofercie galerii internetowej, należy (po uprzednim zarejestrowaniu się i akceptacji regulaminu) zalogować się swoimi danymi dostępowymi do Konta Artysty znajdującego się pod adresem https://zglos-prace.artinhouse.pl/. Następnie, po zalogowaniu, należy przejść do sekcji “Twoje Prace” (klikając odpowiednią pozycję w menu po lewej stronie). Znajdując się w sekcji “Twoje Prace”, należy kliknąć przycisk “Dodaj pracę” znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu i wypełnić formularz dodawania nowej pracy.

 

4. Jak szybko, po zgłoszeniu prac na stronę, zostaną one zatwierdzone i pojawią się w ofercie galerii?

Po zgłoszeniu pracy za pośrednictwem Konta Artysty i zapisaniu jej jako aktywnej, staje się ona automatycznie dostępna w naszej galerii.

Ew. opóźnienia, które w niektórych sytuacjach mogą wynosić nawet około godziny, wynikają z konieczności synchronizacji systemów informatycznych obsługujących nasz serwis.

 

5. Mam problemy z logowaniem na swoje konto Artysty.

W przypadku utraty hasła do swojego Konta Artysty, pod formularzem do logowania należy kliknąć w link “Nie pamiętam hasła”, a następnie podać adres e-mail powiązany z kontem. Na wskazany adres zostaną wysłane dalsze instrukcje umożliwiające ustanowienie nowego hasła do konta.

W przypadku innego rodzaju problemów z logowaniem do konta, prosimy o bezpośredni kontakt z naszą galerią w celu uzyskania wsparcia technicznego.

6.  Czy mogę samodzielnie ustawić swoje zdjęcie profilowe oraz swoją biografię w galerii? 

TAK. Zarówno zdjęcie profilowe, jak i Twój biogram mogą być edytowane za pośrednictwem Konta Artysty. Aby edytować te ustawienia, po zalogowaniu do Konta Artysty, należy przejść do sekcji “Twoje Bio”, klikając odpowiedni link w menu po lewej stronie ekranu. Po przejściu do sekcji i wprowadzeniu potrzebnych zmian, należy kliknąć przycisk “Zapisz” znajdujący się w dolnej części ekranu pod polami formularza.

7.  Czy mogę samodzielnie wycofać pracę z oferty sprzedaży w galerii internetowej Art in House?

TAK. Podobnie jak dodawanie prac, również ich edycja i usuwanie są możliwe za pośrednictwem dedykowanego Konta Artysty. Aby czasowo lub na stałe wycofać wybraną pracę ze sprzedaży, należy przejść do sekcji “Twoje Prace” (menu po lewej stronie ekranu), a następnie znaleźć na liście pracę, której ma dotyczyć zmiana (można w tym celu skorzystać z filtrów znajdujących się u góry strony). Po zlokalizowaniu wybranej pracy, należy kliknąć ikonę ołówka, znajdującą się obok informacji o statusie pracy i wybrać nowy, docelowy status (“Dostępna”, “Ukryta”, “Sprzedana”, “Zarezerwowana”).

Status pracy można ustawić również w widoku jej edycji, wybierając odpowiednie ustawienie w stosownym formularzu. W tym przypadku, aby zmiana statusu weszła w życie, należy pamiętać o kliknięciu przycisku “Zapisz zmiany”.

W przypadku jakichkolwiek problemów ze zmianą dostępności wybranych prac, istnieje możliwość wysłania zgłoszenia za pośrednictwem wiadomości SMS: W tej sytuacji, w wiadomości wysłanej pod numer +48 510 211 410 należy wskazać pracę wymagającą zmiany, a także elementy do zmiany wraz ze wskazaniem docelowych wartości.

 

8. Co mam zrobić, jeśli sprzedam zamieszczoną w galerii internetowej Art in House pracę poza tym serwisem?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczne i pilne ustawienie statusu wybranej pracy jako “Sprzedana”. Aby to zrobić, należy skorzystać ze stosownej funkcji w dedykowanym Koncie Artysty (patrz pkt. 8). W przypadku ograniczonej dostępności do komputera, lub innych problemów technicznych uniemożliwiających dokonanie zmiany statusu, prosimy o pilną informację mailową na adres “info@artinhouse.pl” wskazującą na pracę, której status należy oznaczyć jako “Sprzedana”.

Art in House nie zastrzega wyłączności na sprzedaż prac, ale również – w celu uniknięcia nieporozumień z Klientami - nie chcemy dopuszczać by niedostępne praca były sprzedawane w naszym serwisie. 

9. Co się stanie, jeśli nie zgłoszę niedostępności znajdującej się w Art in House mojej pracy, a zostanie ona w tym serwisie sprzedana lub zarezerwowana przez Klienta?

W takiej sytuacji – zgodnie z zawartą umową - galerii internetowej Art in House przysługiwać będzie od Artysty kara umowna w wysokości ustalonej ceny danej pracy zamieszczonej na naszej stronie, która nie została zgłoszona, jako sprzedana i została sprzedana innemu klientowi przez Art in House (mechanizm taki jest wprowadzony w celu uniknięcia sytuacji, w której Klienci kupują prace, które nie są faktycznie dostępne u Artystów). 

10. Jeśli moja praca sprzeda się w galerii internetowej Art in House, jak szybko otrzymam wypłatę?

Ustalona cena sprzedaży pracy przez Artystę do Art in House Sklep zostanie przekazana Artyście na rachunek bankowy do 14 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży, choć staramy się wykonywać przelewy szybciej, ale musimy pamiętać o tym, że Klienci mogą zwracać prace do 14 dni od ich otrzymania

W przypadku innych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem info@artinhouse.pl.

 

expand_less mail_outline call