shopping_cart EN

FAQ dla Artystów - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

ARTYŚCI – AUKCJE 

Jak mogę zgłosić pracę na aukcję w Art in House?

Co najmniej trzy proponowane na aukcje prace należy wysłać na adres: anita_wolszczak@artinhouse.pl (wielkość wiadomości e-mail nie może przekroczyć 10 Mb). 

 

ARTYŚCI – GALERIA INTERNETOWA

1. Jak założyć swój profil w galerii internetowej Art in House?

Należy wypełnić formularz rejestracyjny, dołączając do niego biografię oraz portfolio tj. kilka przykładowych prac, dzięki którym będziemy mogli zapoznać się z Twoją twórczością. Link do zgłoszenia (rejestracji) w galerii internetowej: https://zglos-prace.artinhouse.pl/rejestracja.

Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez zespół Galerii w ciągu pięciu dni roboczych. W przypadku akceptacji profilu, artysta otrzyma regulamin oraz dalszą instrukcję na adres mailowy podany przy zgłoszeniu. Jeśli zgłoszenie nie zostanie przyjęte artysta otrzyma stosowną informację drogą mailową.

 

2. Czy obrazy podane przy rejestracji pojawią się od razu na stronie w ofercie galerii?

Nie. Obrazy z formularza rejestracyjnego służą jedynie do zapoznania pracowników galerii z twórczością artysty. Jeśli te pracy mają pojawić się w ofercie galeryjnej, należy dodać je ponownie do swojego profilu po zakończeniu rejestracji i akceptacji regulaminu. 

 

3. Jak dodać prace na stronę galerii internetowej Art in House?

Po akceptacji regulaminu Galerii oraz podaniu niezbędnych danych w formularzu rejestracyjnym, artysta otrzymuje dostęp (hasło ustalane jest w procesie rejestracji) do dedykowanego Konta Artysty, które stanowi panel administracyjny pozwalający na zarządzanie swoją wizytówką (biogramem), oferowanymi pracami oraz ich zdjęciami, a także danymi rozliczeniowymi.

Aby przesłać swoje prace do umieszczenia w ofercie galerii internetowej, należy (po uprzednim zarejestrowaniu się i akceptacji regulaminu) zalogować się swoimi danymi dostępowymi do Konta Artysty znajdującego się pod adresem https://zglos-prace.artinhouse.pl/. Następnie, po zalogowaniu należy przejść do sekcji “Twoje Prace” (klikając odpowiednią pozycję w menu po lewej stronie). Znajdując się w sekcji “Twoje Prace”, należy kliknąć przycisk “Dodaj pracę” (zlokalizowany w prawym górnym rogu ekranu) i wypełnić poszczególne pola.

 

4. Jak szybko, po zgłoszeniu prac na stronę, zostaną one zatwierdzone i pojawią się w ofercie galerii?

Po zgłoszeniu pracy za pośrednictwem Konta Artysty i zapisaniu jej jako aktywnej staje się ona automatycznie dostępna w naszej galerii.

Ew. opóźnienia, które w niektórych sytuacjach mogą wynosić nawet około godziny, wynikają z konieczności synchronizacji systemów informatycznych obsługujących nasz serwis.

 

5. Mam problemy z logowaniem na swoje konto Artysty.

W przypadku utraty hasła do swojego konta/profilu, pod formularzem do logowania należy kliknąć w link “Nie pamiętam hasła”, a następnie podać adres e-mail powiązany z kontem. Na wskazany adres zostaną wysłane dalsze instrukcje umożliwiające ustanowienie nowego hasła do konta.

W przypadku innego rodzaju problemów z logowaniem do konta, prosimy o bezpośredni kontakt z naszą galerią w celu uzyskania wsparcia technicznego. 

 

6.  Czy mogę samodzielnie ustawić swoje zdjęcie profilowe oraz swoją biografię w galerii? 

Tak. Zarówno zdjęcie profilowe, jak i Twój biogram mogą być edytowane za pośrednictwem Konta Artysty. Aby edytować te ustawienia, po zalogowaniu do Konta Artysty należy przejść do sekcji “Twoje Bio”, klikając odpowiedni link w menu po lewej stronie ekranu. Po przejściu do sekcji i wprowadzeniu potrzebnych zmian, należy kliknąć przycisk “Zapisz” znajdujący się w dolnej części ekranu pod polami formularza.

 

7.  Czy mogę samodzielnie wycofać pracę z oferty sprzedaży w galerii internetowej Art in House?

Tak. Podobnie jak dodawanie prac, również ich edycja i usuwanie są możliwe za pośrednictwem dedykowanego Konta Artysty. Aby czasowo lub na stałe wycofać wybraną pracę ze sprzedaży, należy przejść do sekcji “Twoje Prace” (menu po lewej stronie ekranu), a następnie znaleźć na liście pracę, której ma dotyczyć zmiana (można w tym celu skorzystać z filtrów znajdujących się u góry strony). Po zlokalizowaniu wybranej pracy, należy kliknąć ikonę ołówka znajdującą się obok informacji o statusie pracy i wybrać nowy, docelowy status (“Dostępna”, “Ukryta”, “Sprzedana”, “Zarezerwowana”).

Status pracy można ustawić również w widoku jej edycji, wybierając odpowiednie ustawienie w stosownym formularzu. W tym przypadku, aby zmiana statusu weszła w życie, należy pamiętać o kliknięciu przycisku “Zapisz zmiany”. 

W przypadku jakichkolwiek problemów ze zmianą dostępności wybranych prac, istnieje możliwość wysłania zgłoszenia za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: info@artinhouse.pl. W informacji należy wskazać pracę wymagającą zmiany wraz ze wskazaniem docelowych wartości.

 

8. Co mam zrobić, jeśli sprzedam zamieszczoną w galerii internetowej Art in House pracę poza tym serwisem?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczne i pilne ustawienie statusu wybranej pracy jako “Sprzedana”. Aby to zrobić, należy skorzystać ze stosownej funkcji w dedykowanym Koncie Artysty (patrz pkt. 8). W przypadku ograniczonej dostępności do komputera, lub innych problemów technicznych uniemożliwiających dokonanie zmiany statusu, prosimy o pilną informację mailową na adres info@artinhouse.pl wskazującą na pracę, której status należy oznaczyć jako “Sprzedana”.

Art in House nie zastrzega wyłączności na sprzedaż prac, ale również – w celu uniknięcia nieporozumień z klientami - nie chcemy dopuszczać by niedostępne prace były sprzedawane w naszym serwisie. 

 

9. Co się stanie, jeśli nie zgłoszę niedostępności znajdującej się w Art in House mojej pracy, a zostanie ona w tym serwisie sprzedana lub zarezerwowana przez klienta?

Zgodnie z regulaminem galerii internetowej, w takim przypadku artysta zostanie obciążony karą umowną w wysokości ustalonej ceny danej pracy zamieszczonej na naszej stronie, która nie została zgłoszona, jako sprzedana i została sprzedana innemu klientowi przez Art in House (mechanizm taki jest wprowadzony w celu uniknięcia sytuacji, w której klienci kupują prace, które nie są faktycznie dostępne u Artystów). 

 

10. Jeśli moja praca sprzeda się w galerii internetowej Art in House, jak szybko otrzymam wypłatę?

Ustalona przez artystę cena sprzedaży pracy zostanie przekazana artyście na rachunek bankowy (wskazany w formularzu rejestracyjnym) do 14. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży. Staramy się wykonywać przelewy tak szybko, jak jest to możliwe, jednak musimy pamiętać o tym, że klienci mogą zwracać prace do 14 dni od momentu ich otrzymania.

W przypadku innych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem info@artinhouse.pl.

expand_less mail_outline call
×
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Schowaj
Zmień ustawienia